Tomáš Králik

Marketingový manažér pre SR  |  I.D.C. Holding    

About

Tomáš vyštudoval medzinárodný obchod na švédskej univerzite v Helsinkách vo Fínsku a napriek tomu, že od svojich 8 rokov žil v zahraničí (vo Švédsku, Kanade, Fínsku) vedel, že jedného dňa sa chce na Slovensko vrátiť.

Po ukončení MBA štúdia na City University pôsobil ako IT konzultant na Slovensku a v Malajzií, a neskôr vo viacerých (nie len) online projektoch v automobilovom priemysle a retaile. Je zakladateľom značky FunnySOX, ktorá sa preslávila chrumkovými a treskovými ponožkami.

V I.D.C. Holdingu vedie marketingové oddelenie pre Slovenský trh a je brand manažér značiek Horalky a Lina.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK