Soňa Lexmanová

Managing Director  |  SKPR Strategies    

About

Vyštudovala PF UMB v Banskej Bystrici. V médiách a s médiami pracuje celý svoj život. Ako Account Director v PR agentúre Neopublic Porter Novelli stála pri zrode viacerých oceňovaných projektov pre spoločnosť Telekom, Coca Cola, či Microsoft. Dlhodobo sa venuje komunikácii a stratégiám CSR. Ako výkonná riaditeľka Fóra Donorov je tiež členkou Rady vlády pre MNO. Pred kariérou v PR pracovala vyše 15 rokov v elektronických médiách. V televízii Markíza pôsobila ako reportér a moderátor spravodajstva, neskôr ako vedúca vydania Televíznych novín a zástupkyňa šéfredaktora. Počas práce pre televíziu JOJ sa okrem prípravy publicistických relácií aktívne venovala televíznemu marketingu a PR. Stála pri založení Nadácie TV JOJ a bola jej výkonným manažérom.

Aktuálne je už druhé volebné obdobie prezidentkou Asociácie public relations (APR SR). Jej špecializáciou je tvorba stratégií, krízová komunikácia, ale tiež kreatíva a tvorba projektov z oblasti zodpovedného podnikania.

Generálny partner:

JOJ play

Hlavný partner:

Tatra Banka

Partneri:

Dognet Httpool LJ studio monitora PS:Digital RTB House Wavemaker zlavomat

Hlavní mediálni partneri:

Bauer TV JOJ

Mediálni partneri:

Ecommerce Bridge euroawk Etarget marketeris NUBIUM qex Pricemania Strossle

Produktoví partneri:

Julius Meinl Matyšák Pilsner Urquell

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB FMK