Soňa Lexmanová

Managing Director  |  SKPR STRATEGIES    

About

Soňa Lexmanová je Managing Director spoločnosti SKPR STRATEGIES.

Vyštudovala PF UMB v Banskej Bystrici. V médiách a s médiami pracuje celý svoj život.

Ako Account Director v PR agentúre Neopublic Porter Novelli stála pri zrode viacerých oceňovaných projektov pre spoločnosť Telekom, Coca Cola, či Microsoft. Dlhodobo sa venuje komunikácii a stratégiám CSR. Ako výkonná riaditeľka Fóra Donorov je tiež členkou Rady vlády pre MNO.

Pred kariérou v PR pracovala vyše 15 rokov v elektronických médiách. V televízii Markíza pôsobila ako reportér a moderátor spravodajstva, neskôr ako vedúca vydania Televíznych novín a zástupkyňa šéfredaktora. Počas práce pre televíziu JOJ sa okrem prípravy publicistických relácií aktívne venovala televíznemu marketingu a PR. Stála pri založení Nadácie TV JOJ a bola jej výkonným manažérom.

Aktuálne je už druhé volebné obdobie prezidentkou Asociácie public relations (APR SR). Jej špecializáciou je tvorba stratégií, krízová komunikácia, ale tiež kreatíva a tvorba projektov z oblasti zodpovedného podnikania.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

TV JOJ

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

Hyundai LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia Ponyhouse PSDigital RTB House Slido WAVEMAKER Whitepress Zľavomat

Hlavný mediálny
partner:

Bauer Media Slovakia

Mediálni partneri:

Digitálna Univerzita EuroAWK MARKETERIS NUBIUM Strossle QEX DIGITAL Živé.sk

Odborní garanti:

Associácia digitálnych marketingových agentúr Asociácia PR IAB Slovakia FMK