Radoslava Anguš

Senior Brand Manager  |  Heineken Slovensko    

About

Radoslava pracuje v tíme slovenského Heinekenu od roku 2018, a spolu so svojím tímom je zodpovedná za značky Zlatý Bažant a Corgoň.

Vyštudovala sociológiu a úvod svojej kariéry si odmakala na pozícii Strategy Plannera v reklame – v agentúrach Istropolitana Ogilvy a Made by Vaculik. Odtiaľ sa presunula na stranu zadávateľa, do pivovarníckej spoločnosti Molson Coors, kde pôsobila na rôznych pozíciách v Bratislave a v pražskom pivovare Staropramen.

Kultúrnu prestávku od piva si dala v rokoch 2017-2018, kedy pôsobila ako riaditeľka marketingu a obchodu v Slovenskom národnom divadle.

Považuje sa za otvoreného lídra, ktorému záleží na príprave a vychovávaní nástupnickej generácie. Pri vedení svojho tímu kladie dôraz na udržiavanie pozitívnej atmosféry a vzájomnej dôvery vnútri, ale aj smerom do ostatných oddelení a agentúr.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK