Radoslava pracuje v tíme slovenského Heinekenu od roku 2018, a spolu so svojím tímom je zodpovedná za značky Zlatý Bažant a Corgoň.
Vyštudovala sociológiu a úvod svojej kariéry si odmakala na pozícii Strategy Plannera v reklame – v agentúrach Istropolitana Ogilvy a Made by Vaculik. Odtiaľ sa presunula na stranu zadávateľa, do pivovarníckej spoločnosti Molson Coors, kde pôsobila na rôznych pozíciách v Bratislave a v pražskom pivovare Staropramen.
Kultúrnu prestávku od piva si dala v rokoch 2017-2018, kedy pôsobila ako riaditeľka marketingu a obchodu v Slovenskom národnom divadle.
Považuje sa za otvoreného lídra, ktorému záleží na príprave a vychovávaní nástupnickej generácie. Pri vedení svojho tímu kladie dôraz na udržiavanie pozitívnej atmosféry a vzájomnej dôvery vnútri, ale aj smerom do ostatných oddelení a agentúr.