Petra Novotná

Director of Brand, Communications & CX  |  Slovak Telekom    

About

Riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu Slovak Telekom, členka prezídia Rady pre reklamu a OZ Ľudia z marketingu, venuje sa coachingu, medzifiremnému mentoringu. 

Petra Novotná pracuje v telco sektore na rôznych postoch s hlavným zameraním statégiu značky a marketingovú komunikáciu už viac ako 17 rokov. Jej profesijné začiatky sú spojené s mediálnou oblasťou, postupne prenikla do ďalších oblastí marketingu a do jej zodpovednosti patrí aj tvorba kampaní, obsahu na sociálne siete či nové formáty.

Od leta 2016 riadi celý tím brand stratégie a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom. Jedným z najmilších projektov, ktorého súčasťou bola celých 13 rokov bola Magio Pláž. Veľkým míľnikom bol pre ňu launch značky Juro! s výrazne odlišnými atribútmi „second brandu“ a uvedením nového produktu.

Za jeden z top úspechov považuje štart platformy digitálneho vzdelávania ENTER, jeden z najsilnejších CSR projektov Telekomu za poslednú dekádu, ktorý prepája technológie s mladou generáciou. Značka Telekom pod jej vedením získala množstvo ocenení na domácich aj zahraničných súťažiach. Vo februári tohto roka značku začala komunikovať pod platformou #Rešpekt

 

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

JOJ Play

Hlavní partneri:

SAMSUNG Sweet.tv Tatra banka

Partneri:

ALEPH Channel Factory LJ LUNTER MLV Pernod Ricard Slovakia PS:Digital RAJO TEADS TELEKOM dunnhumby Slovakia WPP Media YGames

Produktoví partneri:

ahoy BEEFEATER DIW Madness Advertising MATYSAK SEDITA_Mila PENAM SLIDO Slovakia online TCHIBO HEINEKEN

Mediálni partneri:

Bauer Media Group BUZZWORLD ecommercebridge.sk Dopravny podnik Bratislava ENGERIO euroawk Marketeris Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ASAI ADMA Digital PIE IAB KE UCMFMK