Milada Halová

Head of Brand Management  |  Tatra banka I Raiffeisen bank    

About

Marketérka s 20-ročnými skúsenosťami z oblasti brand stratégie, komunikácie a filantropie. Vybudovala programovú štruktúru Nadácie Tatra banky a je riaditeľkou projektu Cena Nadácie Tatra banky za umenie, jedného z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. Aktuálne zastáva pozíciu Head of Brand Management Tatra Banky a Raiffeisen banky, kde strategicky vedie obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky. Do jej kompetencie spadá okrem stratégie aj brand management, externá komunikácia, médiá, eventy, sponzoring a Nadácia Tatra banky. Je spoluzakladateľkou značky KID, festivalu dizajnu pre deti, členkou prezídia OZ Ľudia z Marketingu a členka Správnej rady Nadácie Tatra banka. Držiteľka prestížného ocenenia Marketérka roka 2022.

„Za svoju najväčšiu zodpovednosť (okrem doručovania výsledkov, KPIs a ocenení😊) považujem zodpovednosť za systém, ktorý udržiava radosť z každodennej práce na značke. Iba tak sa tvoria naozaj long-lasting brands.“

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK