Marketérka s 20-ročnými skúsenosťami z oblasti brand stratégie, komunikácie a filantropie. Vybudovala programovú štruktúru Nadácie Tatra banky a je riaditeľkou projektu Cena Nadácie Tatra banky za umenie, jedného z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. Aktuálne zastáva pozíciu Head of Brand Management Tatra Banky a Raiffeisen banky, kde strategicky vedie obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky. Do jej kompetencie spadá okrem stratégie aj brand management, externá komunikácia, médiá, eventy, sponzoring a Nadácia Tatra banky. Je spoluzakladateľkou značky KID, festivalu dizajnu pre deti, členkou prezídia OZ Ľudia z Marketingu a členka Správnej rady Nadácie Tatra banka. Držiteľka prestížného ocenenia Marketérka roka 2022.
„Za svoju najväčšiu zodpovednosť (okrem doručovania výsledkov, KPIs a ocenení😊) považujem zodpovednosť za systém, ktorý udržiava radosť z každodennej práce na značke. Iba tak sa tvoria naozaj long-lasting brands.“