Milada Halová

riaditeľka odboru Brand managementu značiek  |  Tatra banka a Raiffeisen banka    

About

Milada Halová má 18 ročné skúsenosti z oblastí marketingu, brand stratégie a filantropie. 6 rokov zastávala pozíciu riaditeľky Nadácie Tatra banky, kde bola zodpovedná za jej programovú a komunikačnú stratégiu.

14 rokov je riaditeľkou projektu Ceny Nadácie Tatra banky za umenie, jedného z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. V roku 2013 začala viesť oddelenie komunikácie značky Tatra banka, zaviedla komunikačnú stratégiu inovácií, po roku do jej portfólia pribudla ďalšia značka Raiffeisen banka.

Aktuálne zastáva pozíciu riaditeľky odboru Brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, kde strategicky vedie obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky.

Do jej kompetencie spadá okrem stratégie marketingová komunikácia oboch značiek, social media, eventy, sponzoring, a Nadácia Tatra banky, kde od roku 2013 pôsobí aj ako členka Správnej rady Nadácie TB.

Je členkou prezídia OZ Ľudia z marketingu a vo voľnom čase je najmä mamou 3 detí a spoluzakladateľka značky KID., festivalu dizajnu pre deti.

Generálny partner:

JOJ play

Hlavný partner:

Tatra Banka

Partneri:

Dognet Httpool LJ studio monitora PS:Digital RTB House Wavemaker zlavomat

Hlavní mediálni partneri:

Bauer TV JOJ

Mediálni partneri:

Ecommerce Bridge euroawk Etarget marketeris NUBIUM qex Pricemania Strossle

Produktoví partneri:

Julius Meinl Matyšák Pilsner Urquell

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB FMK