Mauro Fusco

Global Brand & Media Analytics - EMEA Lead  |  Kantar    

About

Mauro Fusco má viac ako 25 rokov skúseností v oblasti poznatkov založených na údajoch. Mauro má vzdelanie v oblasti sociológie, antropológie, štatistiky a obchodu. Ako vedúci oddelenia analýzy značiek a médií pre región EMEA je Mauro zodpovedný za vedenie značiek k zvýšeniu ich marketingovej účinnosti prostredníctvom pokročilých techník modelovania, strategickej optimalizácie rozpočtu a kultivácie hodnoty značky prostredníctvom presvedčivých komunikačných stratégií.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK