Martina Rypáková

Head of Corporate Marketing  |  SPP    

About

Ing. Martina Rypáková, PhD. vyštudovala medzinárodný obchod a marketing vo Fínsku, následne si vyskúšala, aké je to učiť na svojej alma mater univerzite v Žiline a spravila si doktorát zo zeleného marketingu. Má za sebou viaceré úspechy: projekty pre UNICEF, alebo Ponožková výzva pre Dedoles. Počas roku 2020 prijala výzvu a nastúpila na pozíciu marketingovej manažérky do SPP, kde stihla byť súčasťou tvorby jednej z najkrajších vianočných reklám roku 2020 – Čistú pieseň, a taktiež v roku 2022 bola aj súčasťou marketingového tímu, ktorý získal prestížne ocenenie EFFIE. Prednáša a vykonáva mentorskú činnosť pre Národné podnikateľské centrum.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK