Marcela pracuje v skupine FSM GROUP, kde sa najviac venuje brandingu a marketingu firmy DOXXbet. Ďalšie značky skupiny sú napr. fpoho, 24pay, Super Jedlo, Hotel Dubná Skala****, pontefin, codium.
Vyštudovala marketing a manažment na Ekonomickej fakulte Univerzity Mateja Bela v B. Bystrici.
Začínala ako produktový manažér, stratég, segment manažér, postupne prešla do marketingových riadiacich pozícií v bankovníctve. Ako výkonná riaditeľka pôsobila v potravinárskej firme s medzinárodným pôsobením.
Od roku 2014 Prešla do skupiny FSM GROUP, kde riadi marketing. Stojí za zmenou brandov v skupine, zameriava sa na DOXXbet. Hlavným zameraním Marcely je branding, jeho riadenie v každodennom pretavovaní do krokov na sociálnych sieťach a komunikácii.
V rokoch 2014 a 2015 spoluorganizovala Letný festival ukrajinskej kultúry na Slovensku.
Medzi záľuby patrí divadlo, história, spev a neustále odborné vzdelávanie.