Magda Nenycz-Thiel

Industry Growth Professor  |  Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science    

About

Magda Nenycz-Thiel je profesorkou výskumu a bola prvou predsedníčkou inštitútu financovanou z Marsu. Magda spolu s výskumným tímom bola priekopníkom výskumu rastu kategórie v inštitúte a zameriava sa na aplikáciu objavov na zlepšenie spôsobov, akými sa investujú do rastu. Je zakladateľkou a vedúcou iniciatívy Industry Growth Initiative.

Hlavnými oblasťami výskumu Magdy sú rast kategórií, fyzická dostupnosť, privátne značky, správa portfólia, elektronický obchod a inovácie. Je autorkou dvoch kapitol v knihe Ako rastú značky, časť 2, „Budovanie fyzickej dostupnosti“ a „Nakupovanie online – je to iné?“ a kapitola Lepšie zdravie značky „A čo fyzická dostupnosť?“.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK