Livia si počas svojej kariéry v agentúrach, startupoch a konzultačných spoločnostiach v Európe a Latinskej Amerike, vybudovala reputáciu odborníčky, ktorá dokáže premieňať kultúrne zmeny na obchodné príležitosti.
Je nadšená inováciami a má skúsenosti s tým, ako pomôcť značkám predvídať zmeny a reagovať na ne.
Ako riaditeľka oddelenia Insights v spoločnosti TrendWatching so sídlom v Barcelone a Sao Paule pomáha klientom na celom svete transformovať trendy do praxe prostredníctvom vývoja stratégií zameraných na trendy, riadenia inovácií alebo budovania interných oddelení pre trendy.
Je tiež energická rečníčka na konferenciách, vystupuje od Kanady až po Indiu a od Brazílie až po Austráliu (v troch jazykoch).
Livia spolupracovala na kreatívnych projektoch so spoločnosťami ako Warner Media, A+E, Mars Wrigley, Marriott a Braze, a mentorovala študentov na školách ako HEC Paris, Hogeschool van Amsterdam, University of Newcastle a ďalších.
Objavila sa aj v médiách ako The Abnormal Podcast, WFA, CTRL Publicidad a The Deep Dive Pod.