Les Binet

Group Head of Effectiveness  |  adam&eve DDB    

About

Efektívna reklama a budovanie značky môže prinášať zisk i v ťažkých časoch, preto ako KEYNOTE spíker vystúpi po prvýkrát naživo na Slovensku LES BINET, dnes už svetová legenda efektívneho marketingu a reklamy.

Les Binet vyštudoval fyziku na Oxforde, pokračoval na univerzite v Edinburgu, kde zameral svoj výskum na umelú inteligenciu a počítačové modelovanie. Svoje schopnosti v oblasti modelovania uplatnil pri meraní účinkov reklamy.

Lesov prístup k vyhodnocovaniu reklamy vystihuje jeho výrok: “It’s not just big data we need, it’s long data. You can’t measure long term effects with short term data.”

Je spoluautorom mnohých publikácií s témou efektívnosti reklamy, ktoré sú povinné čítanie pre marketérov aj ľudí z reklamy. Medzi najznámejšie patria knihy: How not to plan; The Long and the Short Of It; Effectiveness in Context: A Manual for Brand Building; Marketing in the Era of Accountability.

V súčasnosti je Group Head of Effectiveness v agentúre adam&eve DDB v UK, ktorá má vo svojom portfóliu napríklad celosvetovo známe vianočné reklamy obchodného domu John Lewis, ktoré vyhrávajú ocenenia za kreativitu aj efektívnosť. Zároveň vedie DDB Matrix, sieťové ekonometrické poradenstvo a je zakladateľom spoločnosti Binet Consulting Ltd.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Trend

Generálny partner:

JOJ PLAY

Hlavní partneri:

PROXENTA SPP Tatrabanka

Partneri:

HYUNDAI Kontentino LJ Creatives studio Plzensky Prazdroj Ponyhouse PS:Digital Teads Wavemaker Zlavomat

Produktoví partneri:

BEEFEATER DIW Víno Matyšák SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

Bauer Media Slovakia Ecommerce Bridge Buzzworld Engerio euroAWK MARKETERIS NUBIUM Pravda Qex SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB Slovakia UCMFMK