Ivan Šimek

exCEO Kantar  |  expert na mediálne prieskumy    

About

Ivan Šimek, dnes nezávislý konzultant a učiteľ na univerzite, vstúpil do marketingového a mediálneho priestoru v roku 1995, kedy sa spolupodieľal na založení prvej, pôvodne juhoafrickej platenej televízie kategórie premium v Českej a Slovenskej republike. Európska časť spoločnosti je dnes súčasťou Sky Television Group.

V rokoch 1999 až 2018 pôsobil ako generálny riaditeľ agentúry TNS (dnes Kantar), ktorá sa postupne stala najväčšou agentúrou v danej oblasti na Slovensku. Počas tohto obdobia agentúra pod jeho vedením realizovala od roku 2000 prvé nezávislé meranie prevádzky internetu, od roku 2004 zaviedla elektronické meranie televíznej sledovanosti, neskôr prvý panel užívateľov internetu, projekt monitoringu výdavkov do reklamy, prvý projekt merania a monitoringu efektivity vonkajšej reklamy, meranie účinnosti sponzoringu a podieľala sa na rozvoji množstva ďalších produktov a značiek.

V rámci štruktúr TNS Global tiež pôsobil niekoľko rokov ako regionálny riaditeľ pre rozvoj v krajinách strednej Európy a Balkánu a riaditeľ Kantar Media CZ.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

TREND

Generálny partner:

JTI

Hlavní partneri:

JOJ  PLAY SAMSUNG TATRA BANKA

Partneri:

LJ Pernod Ricard Slovakia Plzensky Prazdroj PS:Digital Teads dunnhumby Slovakia ui42

Produktoví partneri:

ahoy. BEEFEATER DIW FLORIL MATYSAK PLOOM McCarter - RIO COLD PRESS SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

BUZZWORLD ecommercebridge.sk ENGERIO euroawk Marketeris Marketing Miner Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB US Embassy UCMFMK