Dana sa pohybuje v oblasti marketingu a komunikácie viac ako 20 rokov. Veľkú časť svojej kariéry sa venovala práci v mediálnych agentúrach a od roku 2020 sa sústredí na marketingovú komunikáciu na strane klientov.
Ako Communication Manager v spoločnosti BILLA zodpovedá za komunikačnú stratégiu a image značky, tvorbu ATL kampaní, mediálne plánovanie a nákup, ako aj za správu vlastných komunikačných kanálov spoločnosti.
Predtým pôsobila ako marketingová manažérka v spoločnosti TIPOS, kde viedla marketingovú divíziu spoločnosti. Má bohaté skúsenosti ako mediálna strategička v mediálnych agentúrach, kde vypracovávala mediálne stratégie pre významných zadávateľov v oblastiach ako retail, FMCG, financie, e-commerce a farmaceutické spoločnosti. V rokoch 2005-2019 viedla klientsky servis v agentúre Universal McCann a neskôr sa stala managing partnerkou v skupine IPG Mediabrands. Pri vytváraní mediálnych stratégií využívala široké spektrum prieskumov a dát s cieľom hĺbkového porozumenia trhu, spotrebiteľom a mediálnemu prostrediu.