Dana Jánošová

Communication manager  |  BILLA    

About

Dana sa pohybuje v oblasti marketingu a komunikácie viac ako 20 rokov. Veľkú časť svojej kariéry sa venovala práci v mediálnych agentúrach a od roku 2020 sa sústredí na marketingovú komunikáciu na strane klientov.

Ako Communication Manager v spoločnosti BILLA zodpovedá za komunikačnú stratégiu a image značky, tvorbu ATL kampaní, mediálne plánovanie a nákup, ako aj za správu vlastných komunikačných kanálov spoločnosti. 

Predtým pôsobila ako marketingová manažérka v spoločnosti TIPOS, kde viedla marketingovú divíziu spoločnosti. Má bohaté skúsenosti ako mediálna strategička v mediálnych agentúrach, kde vypracovávala mediálne stratégie pre významných zadávateľov v oblastiach ako retail, FMCG, financie, e-commerce a farmaceutické spoločnosti. V rokoch 2005-2019 viedla klientsky servis v agentúre Universal McCann a neskôr sa stala managing partnerkou v skupine IPG Mediabrands. Pri vytváraní mediálnych stratégií využívala široké spektrum prieskumov a dát s cieľom hĺbkového porozumenia trhu, spotrebiteľom a mediálnemu prostrediu.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

TREND

Generálny partner:

JTI

Hlavní partneri:

JOJ  PLAY SAMSUNG TATRA BANKA

Partneri:

LJ Pernod Ricard Slovakia Plzensky Prazdroj PS:Digital Teads dunnhumby Slovakia ui42

Produktoví partneri:

ahoy. BEEFEATER DIW FLORIL MATYSAK PLOOM McCarter - RIO COLD PRESS SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

BUZZWORLD ecommercebridge.sk ENGERIO euroawk Marketeris Marketing Miner Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB US Embassy UCMFMK