Colin O'Toole

Marketing Director Czech, Slovak & Hungary  |  Mondelēz International    

About

Marketingový mág, ktorý úspešne nadviazal na slávnu kampaň Cadbury´s Gorilla, prichádza na Slovensko!

Colin získal magisterský titul v odbore marketing na University College v Dubline a zastával rôzne marketingové pozície v spoločnostiach L'Oreal a Mars v Írsku aj Austrálii.

Takmer desať rokov pôsobil na viacerých trhoch vo farbách Mondelēz International a je spojený najmä so značkou CADBURY. Tú slovenskí marketéri a admani poznajú nielen z obchodov, ale najmä ako slávnu kampaň Gorila – 90 sekundový TV a videospot s chytľavou pesničkou Phila Collinsa „In the Air Tonigh“. Kampaň okrem množstva iných ocenení získala aj Film Grand Prix v roku 2008. A práve na ňu Colin O’Toole o sedem rokov neskôr nadviazal sériou rovnako úspešných virálnych videí pre značku Cadbury.

Tento kreatívny, energický a dátovo orientovaný marketér sa príde podeliť so svojim videním toho, kam sa komunikačný priemysel (špeciálne v FMCG) posunul za ostatných 15 rokov a prečo nemusí byť zlý nápad ponúkať čokolády CADBURY aj futbalovým fanúšikom... 

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

TREND

Generálny partner:

JTI

Hlavní partneri:

JOJ  PLAY SAMSUNG TATRA BANKA

Partneri:

LJ Pernod Ricard Slovakia Plzensky Prazdroj PS:Digital Teads dunnhumby Slovakia ui42

Produktoví partneri:

ahoy. BEEFEATER DIW MATYSAK PLOOM McCarter - RIO COLD PRESS SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

BUZZWORLD ecommercebridge.sk ENGERIO euroawk Marketeris Marketing Miner Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB UCMFMK