Anton Kukučka

Marketing Manager  |  Packeta Slovakia    

About

Tony vyštudoval medzinárodný marketing na dánskej Aalborg University, ktorú zakončil replikáciou štúdie od Ebiquity plc. S názvom „Re-evaluating Media in Slovakia: What the evidence reveals about true worth of media for brand marketers“, ktorú prezentoval aj na prvej konferencii o marketingovej efektívnosti Never Mind The Bollocks.

Po štúdiu pracoval ako stratég v agentúre Büro Milk a ako marketingový manažér pre slovenskú outdoor značku Northfinder.

Od augusta 2024 pracuje pre lídra na doručovateľskom trhu Packetu ako marketingový manažér. Špecializuje sa manažment značky a prieskumy trhu podľa vzorov Ehrenberg-Bass Institue, The Institute of Practitioners of Advertising a System1.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

JOJ Play

Hlavní partneri:

SAMSUNG Sweet.tv Tatra banka

Partneri:

ALEPH Channel Factory LJ LUNTER MLV Pernod Ricard Slovakia PS:Digital RAJO TEADS TELEKOM dunnhumby Slovakia WPP Media YGames

Produktoví partneri:

ahoy BEEFEATER DIW Madness Advertising MATYSAK SEDITA_Mila PENAM SLIDO Slovakia online TCHIBO HEINEKEN

Mediálni partneri:

Bauer Media Group BUZZWORLD ecommercebridge.sk Dopravny podnik Bratislava ENGERIO euroawk Marketeris Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ASAI ADMA Digital PIE IAB KE UCMFMK