Rachel Kennedy

Research Professor and Associate Director  |  Ehrenberg-Bass Institute    

About

Rachel patrí medzi 1 % najcitovanejších výskumníkov v oblasti reklamy na svete.

Spolu s Byronom Sharpom a tímom Ehrenberg-Bass Institute stojí za revolučným poznaním o tom, ako značky skutočne rastú a prečo intuitívne marketingové pravidlá často neplatia.

Prednáša na svetových fórach od Cannes Lions po WARC, radí gigantom ako Unilever, Mars, Google či HSBC. 

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

JOJ Play

Hlavní partneri:

SAMSUNG Sweet.tv Tatra banka

Partneri:

ALEPH Channel Factory LJ LUNTER MLV Pernod Ricard Slovakia PS:Digital RAJO TEADS TELEKOM dunnhumby Slovakia WPP Media YGames

Produktoví partneri:

ahoy BEEFEATER DIW Madness Advertising MATYSAK SEDITA_Mila PENAM SLIDO Slovakia online TCHIBO HEINEKEN

Mediálni partneri:

Bauer Media Group BUZZWORLD ecommercebridge.sk Dopravny podnik Bratislava ENGERIO euroawk Marketeris Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ASAI ADMA Digital PIE IAB KE UCMFMK