Rachel Kennedy

Research Professor and Associate Director  |  Ehrenberg-Bass Institute    

About

Rachel patrí medzi 1 % najcitovanejších výskumníkov v oblasti reklamy na svete.

Spolu s Byronom Sharpom a tímom Ehrenberg-Bass Institute stojí za revolučným poznaním o tom, ako značky skutočne rastú a prečo intuitívne marketingové pravidlá často neplatia.

Prednáša na svetových fórach od Cannes Lions po WARC, radí gigantom ako Unilever, Mars, Google či HSBC. 

Organizátor:

TheMarketers.biz

Hlavní partneri:

JOJ  PLAY SAMSUNG Sweet.tv

Partneri:

LJ Pernod Ricard Slovakia PS:Digital TEADS TELEKOM dunnhumby Slovakia ui42 WPP Media

Produktoví partneri:

ahoy. BEEFEATER DIW MATYSAK SLIDO TCHIBO

Mediálni partneri:

BUZZWORLD ecommercebridge.sk ENGERIO euroawk Marketeris Nubium PRAVDA QEX SITA

Odborní garanti:

ASAI ADMA IAB KE UCMFMK