Vo svete marketingu, digitálu a komunikácie začal pôsobiť už počas štúdia na vysokej škole.
Začínal ako redaktor spravodajstva internetového portálu Markíza.sk, vyskúšal si prácu v IT developerskej firme Comsultia, reklamnej agentúre Istropolitana a dlhší čas zastával pozíciu šéfa digitálu a marketingu v Union poisťovni a Union zdravotnej poisťovni. Medzitým si s kamarátom zo strednej školy stihol otvoriť (aj zatvoriť) podnik a vyskúšať si náročný chlebík súkromného podnikateľa na Slovensku.
Od roku 2017 šéfuje marketingu, PR a produktu v slovenskom zastúpení automobilky Hyundai. V marketingu a PR kladie dôraz autentickosť, transparentnosť a kompetentnosť.
Je online 24/7, ale vo voľnom čase najradšej číta papierové knihy. Väčšinu mimopracovného času venuje svojej rodine.
Je ženatý, má dve deti a na TikToku je najmä preto, aby vedel, čo pozerá jeho 10-ročná dcéra.