PROGRAM

Program podľa sál:
Hlavná sála
09:00 - 10:30
TikTok Keynotes
TikTok a krátká videa dominují online světu

TikTok a krátká videa v posledních letech dominují online svět a pro generaci Z se staly primárním zdrojem informací. Co funguje? Jak krátká videa tvořit, aby byla úspěšná? Jak TikTok dokáže pomoci v celkovém marketingu?

Dont make Ads, Make TikToks

Prednáška paradoxne o reklame. Levan predstaví reklamné riešenie TikToku, jeho formáty, možnosti cielenia, "best practices", aké sú skúsenosti českých a maďarských klientov, ako pracujú s TikTok reklamou slovenské firmy v zahraničí.

"MONEY FOR NOTHING, CHICKS FOR FREE" alebo o tom ako sa TikTok stal MTV 21. storočia

Druhá najrýchlejšie sa šíriaca technologická konvergencia zábavného priemyslu. Nová redefinícia distribúcie v zábavnom priemysle, ktorá spôsobuje definívnu marginalizáciu klasických médií.

Kým vznik obra MTV hudobný priemysel dostatočne nezvládol, na ohlasovaný príchod TikToku sa údajne dostatočne pripravil.

Minimálne Simon Cowell sa snaží, aby mu neušiel vlak.

10:30 - 11:00
Coffee Break
11:00 - 12:30
TikTok, značky a spolupráce
Viralita na TikToku: Základ modernej kultúry?

Viralita na TikToku má obrovský presah do modernej kultúry. Speváci, herci či zabávači sa vďaka neuveriteľnej moci algoritmu môžu stať celosvetovo známymi zo dňa na deň.

Ako a prečo je to možné? A ako to využiť vo svoj prospech?

Ako môže tradičná značka komunikovať na netradičnej platforme

Ako dostať Podravku zo špajzí starých mám do rýchlych feedov mladej generácie?

Case study o tom, ako sme vďaka TikToku ochutili jej komunikáciu, oslovili úplne nové publikum a pozbierali pri tom milióny zhliadnutí a státisíce likeov.

TikTok vs ostatné sociálne siete

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter... Načo je firmám ďalšia sociálna sieť?

Kedy zvoliť TikTok, čo môže priniesť do vašej brandovej komunikácie a v čom sa odlišuje od tých ostatných?

Toto je zásadná chyba väčšiny slovenských značiek na TikToku

Komentáre na FB sú plné hejterov, na IG slniečkárov a na TikToku sú plné obrovských firiem, ktoré sa predháňajú v odpovediach.

Slovenskí marketéri to zatiaľ nerobia – a oberajú sa tak o interakcie, views a o nekonečnú studnicu ideí pre content.

Pozrime sa na to, ako využiť community management vo váš prospech.

Oslovenie nového publika a zvýšenie predajov prostredníctvom TikToku

Zmena užívateľského správania je najviac citeľná v médiach. Používatelia už nevyhľadávajú média, tie musia správami osloviť ich.

Tik Tok je dnes pre niektoré skupiny v zahraničí relevatnejší ako televízie - takto ho dokážete využiť pre vašu značku a osloviť tak unikátne publikum.

12:30 - 13:00
Obedová prestávka
13:00 - 15:00
Panelové diskusie: TikTok ako fenomén doby
TikTok vs. marketing

TikTok má na Slovensku podľa odhadov už bezmála milión používateľov. Najväčší slovenskí TikTokeri majú stovky tisíc fanúšikov a desiatky milónov videní. Slovenské firmy a značky však TikTok objavujú veľmi pomaly. 

Ako ho využiť v marketingu a komunikácii značiek a ako z neho vyťažiť maximum, či už ste lokálny obchod alebo celoslovenský brand, sa porozprávame s našimi hosťami. 

TikTok vs. médiá

TikTok mení aj tradičný svet médií. Najväčšie mainstremové mediálne domy vo svete pochopili, že TikTok má dnes fantastičký multiplikačný efekt pre ich obsah. Podobne, ako to bolo pred 10-12 rokmi na Facebooku.

Prečo sa teda (aj na Slovensku) rozhodli kŕmiť ďalšiu platformu, čo im to prináša a čo to môže priniesť vám, preberieme v tejto hodinke. 

15:00
Koniec konferencie

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

Httpool

Partner konferencie:

Ponyhouse Promiseo PS:Digital

Hlavný mediálny partner:

Startitup

Mediálni partneri:

Ecommerce Bridge Europa 2 Marketeris QEX Trend JOJ

Obsahoví partneri:

Hype Hyundai Slido