Roman Roj

Creative Director  |  dotcom Advertising    

About

Začínal v Made by Vaculik ako junior copywriter, no najväčšiu časť svojho profesného života strávil v agentúre Wiktor Leo Burnett, kde mal možnosť pracovať na jednom z najväčších zadávateľov, Orange Slovensko.

Svoje schopnosti viesť tím si prvýkrát vyskúšal v agentúre digitask, aby ich naplno rozvinul v agentúre dotcom advertising, v ktorej pôsobí doteraz. Stojí za viacerými oceňovanými projektami, naposledy sa podpísal pod úspešnú prácu Let‘s play pre klienta Slovnaft.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

TV JOJ

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

Hyundai LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia Ponyhouse PSDigital RTB House Slido WAVEMAKER Whitepress Zľavomat

Hlavný mediálny
partner:

Bauer Media Slovakia

Mediálni partneri:

Digitálna Univerzita EuroAWK MARKETERIS NUBIUM Strossle QEX DIGITAL Živé.sk

Odborní garanti:

Associácia digitálnych marketingových agentúr Asociácia PR IAB Slovakia FMK