Roger Dooley

Neuromarketér & autor  |  Dooley Direct    

About

Popularizátor efektívneho marketingu založenom na znalostiach funkcií mozgu, ktorý počas korony nadobudol ešte väčší význam.

Uznávaný medzinárodny spíker, bloger, školiteľ, autor populárneho blogu Neuromarketing a autor stĺpčekov pre Forbes.com.

Autor neuromarketingových kníh Brainfluence a Friction, ktorá sa stala Best Business Books of the Year.

Brainfluence Amazon.com: FRICTION—The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful  Advantage eBook : Dooley, Roger: Kindle Store

 

Potrebujeme nové kľúče do hláv spotrebiteľov

Čo bude dnes a zajtra rozhodovať o záujme spotrebiteľa o náš produkt či značku?

Pocit, farba či vôňa?

Aké emócie či skúsenosti budú prevažovať?

Ako tvoriť nové marketingové insighty a ako lepšie chápať to, čo sa deje v mysliach ľudí, keď sa rozhodujú o kúpe?

Ako sa ešte lepšie pripraviť na „New Marketing“?

Kľúčom k odpovediam na tieto otázky sú poznatky zo súčasných neuromarketingových a behaviorálnych vied, ktoré lepšie umožňujú popísať spôsoby využitia funkcií mozgu v marketingu a biznise.

Preto ako keynote spíker na Marketing RULEZZ vystúpi Roger Dooley z USA.

Prečítajte si viac Rogerových myšlienok na Marketeris.sk.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

TV JOJ

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

LJ Creatives studio Ponyhouse PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavný mediálny partner:

Bauer Media Slovakia

Mediálni partneri:

MARKETERIS Živé.sk Strossle

Odborní garanti:

Associácia digitálnych marketingových agentúr Asociácia PR IAB Slovakia FMK