Richard Shotton

Behaviorálny marketér  |  Astroten    

About

Richard začínal kariéru v brandži ako mediálny plánovač. Skúsenosti naberal pri práci so značkami Coca-Cola, Lexus a Compare the market a takto podkutý praxou začal aplikovať behaviorálnu vedu na marketingové problémy.

Založil poradenskú spoločnosť Astroten, ktorá aplikuje behaviorálnu vedu na marketing a napísal knihu The CHOICE Factory, ktorá je bestsellerom v oblasti aplikácie behaviorálnej vedy do reklamy.

Marketérom ponúka nové pohľady a systematicky vyvracia mýty (napríklad nedávno marketérov upozornil, že jeden atribút značky zakomponovaný do reklamy je síce uchopiteľnejší, ale tri atribúty výraznejšie zvyšujú jej preferencie).

Rovnako marketérov učí pracovať so značkou a jej signálmi, ktoré ovplyvňujú stádovitú povahu človeka a jeho správanie. Richard má otvorenú myseľ a s publikom rád zdieľa svoje skúsenosti a zistenia, preto je ideálny inšpirátor pre všetkých marketérov, ktorí sa chcú vo svojej profesii rozvíjať.

Generálny partner:

JOJ play

Hlavný partner:

Tatra Banka

Partneri:

LJ studio PS:Digital zlavomat

Hlavní mediálni partneri:

Bauer TV JOJ

Mediálni partneri:

marketeris

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB FMK