Oliver Saunders

Global Head of Addressability & DCO  |  Wavemaker    

About

Oli Saunders nedávno nastúpil na pozíciu Global Head of Addressability & DCO (Dynamic Creative Optimization) v agentúre Wavemaker, kde na globálnej úrovni leaduje disciplínu personalizovanej a dátovo podloženej digitálnej reklamy.

Pred príchodom do Wavemaker bol strategickým poradcom v rámci DCO propozícií v GroupM. Mediálna brandža ho pritiahla po 12 rokoch strávených v investičnom bankovníctve, kde Oli pracoval ako Global Head Alpha Capture v divízii Deutsche Bank a taktiež ako Equity Advisor. Práve skúsenosti z ekosystému kvantitatívnych modelov, ktoré odpozoroval vo svete financií, mu poskytli skvelé základy do sveta synergie dát a kreatívy. A cez ne sa teraz pozerá na prichádzajúcu budúcnosť médií.

Vo voľnom čase rád fotografuje a na klavíri hrá jazz.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Generálny partner:

TV JOJ

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

Hyundai LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia Ponyhouse PSDigital RTB House Slido WAVEMAKER Whitepress Zľavomat

Hlavný mediálny
partner:

Bauer Media Slovakia

Mediálni partneri:

Digitálna Univerzita EuroAWK MARKETERIS NUBIUM Strossle QEX DIGITAL Živé.sk

Odborní garanti:

Associácia digitálnych marketingových agentúr Asociácia PR IAB Slovakia FMK