Ľubo Bercel

Global Creative Strategist  |  ESET    

About

Dlho nevedel, či chce byť programátorom alebo kreatívcom. Pre reklamu a marketing sa rozhodol v roku 2005. Pôsobil na pozícii art directora v rôznych slovenských agentúrach a pracoval pre klientov ako Orange, O2, SABMiller alebo ČSOB.

Bol jedným z troch zakladateľov a organizátorov tímovej kreatívnej súťaže Žiarovka, ktorá za 11 rokov svojej existencie mnohým študentom uľahčila uplatnenie sa v agentúrnom svete. 

Skúsenosti so zadaniami pre agentúry ho stále viac smerovali k problem solvingu na strategickej úrovni a v roku 2017 prešiel do spoločnosti ESET, kde sa začal ešte viac sústrediť na širší marketingový kontext reklamy. Od roku 2019 je stratégom v ESET Global Creative Studio.

Svoje skúsenosti z reklamy a vrúcny vzťah k číslam a IT teraz využíva na zveľaďovanie jednej z najznámejších slovenských značiek na svetových trhoch. Za poslednú dobu mal okrem iného na starosti prípravu zadaní a výber agentúr pre brand refresh ESETu, prvú globálnu kampaň firmy a kampaň ku sponzoringu futbalového klubu Borussia Dortmund na nemeckom trhu.

Fanúšikom Star Treku je od roku 1998.

 

Generálny partner:

JOJ play

Hlavný partner:

Tatra Banka

Partneri:

Dognet Httpool LJ studio monitora PS:Digital RTB House Wavemaker zlavomat

Hlavní mediálni partneri:

Bauer TV JOJ

Mediálni partneri:

Ecommerce Bridge euroawk Etarget marketeris NUBIUM qex Pricemania Strossle

Produktoví partneri:

Julius Meinl Matyšák Pilsner Urquell

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB FMK