Andrew Spurrier-Dawes

Head of Precision and Digital  |  Wavemaker    

About

Andrew Spurrier-Dawes (prezývaný svojimi priateľmi a kolegami ASD) je vedúcim oddelenia Digital and Precision pre Wavemaker v regióne EMEA, kde sa zameriava na digitálnu transformáciu pre klientov, budovanie špičkových technológií a podporu digitálneho tímu, aby boli čo najlepší, ako len môžu byť. Predtým bol globálnym digitálnym lídrom pre Mars a GSK v Mediacom, kde riadil digitálny marketing pre Tesco a Sky vo Veľkej Británii. Počas jeho pôsobenia v Tescu viedol digitálny tím, ktorý vyhral Gold Lion v Cannes za Food Love Stories, kde pomocou údajov urobili impresie na každom kanáli, ktoré boli prispôsobené a adresovateľné, pričom len za 8 mesiacov vygenerovali dodatočné príjmy vo výške 679 miliónov £.

Generálny partner:

JOJ play

Hlavný partner:

Tatra Banka

Partneri:

Dognet Httpool LJ studio monitora PS:Digital RTB House Wavemaker zlavomat

Hlavní mediálni partneri:

Bauer TV JOJ

Mediálni partneri:

Ecommerce Bridge euroawk Etarget marketeris NUBIUM qex Pricemania Strossle

Produktoví partneri:

Julius Meinl Matyšák Pilsner Urquell

Odborní garanti:

ADMA APRSR IAB FMK