Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube... či dokonca TikTok sa pred voľbami začnú spravidla hemžiť rôznymi kandidátmi do volených funkcií. Ako z týchto kanálov spraviť užitočný predvolebný nástroj a nie (len) nekonečnú záplavu hejtu a výsmechu?
Dostávate hejt. Rozbúši sa vám srdce a otvára sa vám nožík vo vrecku. Ako skrotiť svoje blbé pocity a k tomu aj blbé komentáre od hejterov? Tento jednoduchý proces vám dovolí ochrániť svoje duševné zdravie aj naratívy vašej kampane.
Slovenské médiá pokrývajú množstvo tém, politiku nevynímajúc.
Politika je dennou súčasťou spravodajstva všetkých mienkotvorných webov a preto by malo byť kvalitné PR v online neoddeliteľnou súčasťou každej politickej kampane.
Obchodné oddelenia online médií nasadzujú ročne tisícky reklamných kampaní, od stoviek najrôznejších klientov, ktoré odtočia milióny impresií.
Všetky realizované kampane prinášajú dáta, ktoré nestačí len mať, ale je potrebná aj ich správna interpretácia a využitie v online komunikácii.
Cieľom tejto prezentácie je priblížiť spôsoby využitia online nástrojov v lokálnych médiách v kontexte politickej reklamy.
Predstavenie technologických noviniek pomáhajúcich zvýšiť zásah a budovať komplexné povedomie o politických kandidátoch v online svete. Zúročenie pravidelne budovaného obsahu na sociálnych sieťach, jeho posilnenie a práca zo sociodemografickými dátami na vyššej úrovni.
Ukážeme si tie krásne prípadové štúdie, ako tvoriť a šíriť obsah, ktorý ľudia milujú.
Motivácie darcov sú rôzne. V politike to môže byť aj vyjadrenie politickeho postoja. Povieme si, čo je to fundraising, aké má pravidlá, kto je môj darca/darkyňa, ako vytvoriť jednoduchú databázu, ktoré metódy pre politický fundraising sú vhodné (ukážka plánovania eventu), čo dokáže PR podpora a ako to celé naplánovať.
Cieľová skupina: Kandidáti na poslancov, skupiny poslancov, kandidáti na županov vo VÚC a kandidátov na poslancov, starostov či primátorov veľkých miest, ich asistentov a členov ich volebných tímov
Cieľová skupina: Kandidáti na poslancov, skupín poslancov a starostov obcí a miest, ich asistentov a členov ich volebných tímov
...alebo ako tvoriť stratégiu efektívnej komunikácie
To je základ úspechu každého lídra alebo každého, kto sa o to usiluje: Vytvoriť a pomenovať tému, ktorá zaujíma ľudí a potom ju toľkokrát opakovať, aby ste ich získali pre svoj postoj. Témy tu sú, len ich treba zdvihnúť zo zeme!
Cieľom diskusie je pomôcť zistiť, ako dôležité témy identifikovať, spracovať a následne podať voličom čo najzrozumiteľnejšie.
Sú nevyhnutné pre akúkoľvek efektívnu komunikáciu každej témy s voličskou základňou. Preto je dôležité ovládať ich základy, spôsob tvorby a distribúcie tém aj spätné monitorovanie ohlasov.
Cieľom diskusie je zistiť, ako efektívne spravovať najdôležitejšie sociálne siete aj to, ako obsah z nich dostať čo najefektívnejšie k relevantným ľuďom.
No stretávanie sa a komunikácia s nimi má tiež určité pravidlá – ako organizovať mítingy, ako využívať priamy kontakt, ako zanechávať efektívne komunikačné stopy (darčeky, letáky, podania rúk...) Viete, že aj to je dôležité?
Cieľom diskusie je poskytnúť prehľad overených spôsobov, ako osloviť čo najviac ľudí a zistenie, koľkým ľuďom musíte podať ruku, aby ste získali jeden hlas.
Od celoštátnych médií až po lokálne noviny či miestny rozhlas... Ktorý kanál kedy a ako využiť?
Cieľom diskusie je predstaviť štandardné postupy, ale aj tipy a triky, ako vyťažiť z tejto formy komunikácie čo najviac.
Pravda je nasledovná: Ak niekto nepozná vašu tvár a vaše posolstvo, môže to byť problém.
A práve pre tento účel sú billboardy (plagáty, postery, panely, transparenty, digitálne displeje a pod.) ako stvorené, lebo slúžia na potvrdenie si u voliča, že sa rozhodol správne. Kto nemá OOH, je možno dobrý, ale neviditeľný. A ľudia majú radi svojich hrdinov takých, ktorí sú vidieť.
Alebo inak: „Keď nemáte možnosť podať ľuďom ruku, nahradí to billboard“
Cieľom diskusie je ako efektívne naplánovať vonkajšiu reklamu a čo je na nej najdôležitejšie.