5 „must have“ v politickom marketingu

 

Tu je 5 vecí, bez ktorých sa dnes už nezaobídete v politickom marketingu a pri komunikácii s voličmi a je jedno či ide o komunálne, župné či parlamentné voľby.

 

Overené 22-ročnými skúsenosťami.

 

Ak sa chystáte do predvolebnej marketingovej džungle, toto si určite dajte medzi svoju povinnú výstroj:

 

1. Téma: Mať čo povedať. A povedať to autenticky.

 

To je základ úspechu každého lídra alebo každého, kto sa o to usiluje: Vytvoriť a pomenovať tému, ktorá zaujíma ľudí a potom ju toľko krát opakovať, aby ste ich získali pre svoj postoj.

Témy tu sú, len ich treba zdvihnúť zo zeme!

 

🧠 My vám pomôžeme zistiť, ako dôležité témy identifikovať, spracovať a následne podať voličom čo najzrozumiteľnejšie. 

 

2. Sociálne siete: Bez sociálnych sietí sa bohužiaľ v tejto oblasti dnes už nezaobídete.

 

Sú nevyhnutné pre akúkoľvek efektívnu komunikáciu každej témy s voličskou základňou. Preto je dôležité ovládať ich základy, spôsob tvorby a distribúcie tém aj spätné monitorovanie ohlasov.

 

🧠 Na webinári zistíte, ako efektívne spravovať najdôležitejšie sociálne siete aj to, ako obsah z nich dostať čo najefektívnejšie k relevantným ľuďom.

 

3. Kontakt s ľuďmi a priama komunikácia: Aj v dnešnej online dobe je priamy kontakt s ľuďmi nevyhnutný.

 

No stretávanie sa a komunikácia s nimi má tiež určité pravidlá – ako organizovať mítingy, ako využívať priamy kontakt, ako zanechávať efektívne komunikačné stopy (darčeky, letáky, podania rúk...)

Viete, že aj to je dôležité?

 

🧠 Pozrite sa spolu s nami na overené spôsoby, ako osloviť čo najviac ľudí a zistite, koľko rúk musíte podať pre získanie jedného hlasu.

 

4. Médiá: Tlačové konferencie a mediálne výstupy: Ďalší nevyhnutný nástroj na dosiahnutie úspechu v komunikácii s voličmi.

 

Od celoštátnych médií až po lokálne noviny či miestny rozhlas...

Ktorý kanál kedy využiť?

 

🧠 Prevedieme vás najlepšími tipmi a trikmi, ako vyťažiť z tejto formy komunikácie čo najviac.

 

5. Billboardy a plagáty: Možno nie každý je presvedčený o potrebe využívať vonkajšiu reklamu (OOH) v komunikácii, ale...

 

Pravda je nasledovná: Ak niekto nepozná vašu tvár a vaše posolstvo, môže to byť problém.

A práve pre tento účel sú billboardy (plagáty, postery, panely, digitálne displeje a pod.) ako stvorené, lebo slúžia na potvrdenie si u voliča, že sa rozhodol správne. Kto nemá OOH, je možno dobrý, ale neviditeľný.

A ľudia majú radi svojich hrdinov takých, ktorí sú vidieť.

 

🧠 Ako efektívne naplánovať vonkajšiu reklamu a čo je na nej najdôležitejšie? Aj o tom sa dozviete viac na webinári.

 

Stratégie pre komunálne a župné voľby 2022: Ako v nich uspieť?

 

Práve ste spoznali ste „must have“, bez ktorých sa rozhodne nezaobídete v nadchádzajúcom politickom ringu 2022.

 

Ale čo s nimi?

Ako ich efektívne využiť vo svoj prospech v nadchádzajúcich župných či komunálnych voľbách?

Aké nástroje na to využiť a ako ich využiť čo najefektívnejšie?

 

Pozrite si program webinára a našich odborných spíkrov.

 

Organizátor:

TheMarketers.biz

Produktoví partneri:

Etarget Slido Strossle Zoznam regióny

Obsahoví partneri:

Asociácia moderných benefitov EuroAWK Ponyhouse